One on One is een full service communicatie bureau gespecialiseerd in 1 op 1 communicatie. Sponsoring wordt vaak ingezet om relatiebeheer en persoonlijke communicatie te faciliteren. Heeft u al een juiste partner gevonden die in lijn is met de ambities van de uitstraling van uw bedrijf? En als u al aan sponsoring doet, in hoeverre haalt u rendement uit uw sponsor-euro? Voldoende?



 

Wie of wat gaat u sponsoren?

Als u sportsponsoring ziet als een van de middelen om uw relatiebeheer te versterken kunnen we u helpen om van dit middel een effectief instrument te maken. Op basis van uw merk, communicatieplan en klantbenadering zoeken wij een geschikte sporter, sportvereniging, -organisatie of -evenement. 
Al onze kennis omtrent bedrijfscommunicatie en 1op1 communicatie zetten wij in om maximaal rendement te halen.
 

Al sponsor? Naar maximaal rendement

Sponsoring kan worden ingezet als communicatie-investering met vele doelstellingen. Het vergroten van de naamsbekendheid, merkbouw en productkennis en uiteraard de gelegenheid scheppen nieuwe contacten op te doen en bestaande te versterken.
Wij kunnen uw bestaande sponsorovereenkomsten tegen het licht houden en adviseren hoe u meer rendement kunt halen uit uw investering.

Meer weten? Neem contact op of vul het (aan)vraagformulier in

Ga naar onze contact gegevens of het (aan)vraagformulier.